14 Jun 2012

New in: Stine Goya

Photobucket


Det kribler i mine fingre for at få det skrevet - mit første rigtige designer-køb! Disse to farvoritter fra Stine Goya, og så oven i købet på udsalg.. dog stadig ualmindeligt dyrt! Men hvad søren, jeg fik en gratis Gestuz-top med dyb ryg med - yes! Disse to items tror jeg bliver de sikre vindere til alle tøjkriser jeg får i den næste tid - specielt den fine angora-strik som jo bare er lækker og anvendelig til alt, et must-have om man så må sige. De kommer slet ikke til sin ret på bøjlerne, så mon ikke jeg snart får det brugt, så i kan få set de lækre sager på?


Jeg er rigtigt glad for mine to valg, med en tidløs strik i lækker kvalitet og et par bukser med et grafisk farverigt print med lidt humor. Bukserne kunne gå hen og bliver lidt sæson-præget.. men måske den holder efteråret ud med en brun overdel, vi får at se!


Anledningen til at jeg købte dem var faktisk at jeg har fundet ud af at vores forhåbentlig super lækre bolig, som er ved at blive bygget i København, indeholder et walk in closet! I kan tro jeg har sat næsen højt efter det - jeg kan kun blive skuffet! Jeg flytter ind d. 1/10, og glæder mig rigtigt meget! Den første tid i København bliver nok lidt turbulent, eftersom studiet starter i september og jeg derfor kommer til at bo ret midlertidigt den første tid - men med walk in closet er det ventetiden værd!


TRANSLATION: I am over my haed to tell you- I've bought my first really designer clothes! These are my new favourites from Stine Goya that are gonna help me in every possible clothing crisis in the near future!

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -