21 Jun 2012

The ruin of what could have been.

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Tee: Monki, Skirt: H&M, Shoes: COS

Jeg har gået forbi disse ruiner til hus med Katrine utallige gange, hvor vi hver gang har sagt at en dag skulle vi tage billeder ved den, men fik det aldrig gjort. Da jeg i går gik forbi huset med min kæreste skulle det så endelig være. Selve tøjet er meget basic, men jeg elsker hvert eneste stykke. Nederdelen er et køb fra Kina, og T-shirten er et udsalgsfund fra Monki, til sølle 80 kroner! Den har de der lange ærmer der skjuler mormor-armen - og jeg elsker den for det! Overfladen er en lækker shiny sølv.
Hvor er det skønt med dejligt vejr! Jeg brugte min aften i går på grill-hygge - som bare er noget af det bedste ved sommeraftener efter min mening.


TRANSLATION: I've passed these ruines countless times with Katrine and every time we told ourselves that one day we would take our picture at this location, but it just never happened, but yesterday, when I passed the house with my boyfriend, I had to do it - finally! The outfit is very basic, but I really like to put on something simple once in a while. The tee has just the parfect cut in my opinion and i got it on sale in Monki (How can you not love sale?)

4 kommentarer:

  1. ret fede billeder du har fået taget og dit outfit i dag er bare lige mig! :D

    ReplyDelete
  2. Your outfit in one of "The best of the week" on my blog. Look here:
    http://legwearinfashion.blogspot.com.es/2012/06/best-of-week-xix.html#more

    Kisses
    Anne

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -