30 Jun 2012

Stine Goya

Photobucket Photobucket
Knit: Stine Goya, Pants: Stine Goya, Boots: S//Bar


Outfit fra i mandags, som var en skøn dag, endnu engang i selskab med Katrine. Jeg fik brugt begge mine skønne Stine Goya-køb sammen, dem har jeg godt nok taget til mig! Jeg har dog konkluderet en ting - at kombinationen af angora-strik og filt-jakke ikke er den bedste!


I dag står den på studertergilde hos en veninde fra efterskolen, og i morgen min ene roomie fra efterskolen. Det er jeg sikker på bliver rigtigt hyggeligt! Studentertiden var en skøn tid!


TRANSLATION: This time I used both Stine Goya pieces together, and I'm loving both! I reached the conclusion that a felt jacket and an angora knit does not do each other any good! 

2 kommentarer:

  1. Smukt ser det jo ud, men nej - en angora strik er ikke det mest praktiske i verden. Men er det ikke noget med at man kan fryse den, for at undgå alle de små hår? :)

    itsmypassions.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak. Jeg har også hørt om fryser-tricket, så jeg puttede strikken i fryseren, og lod den blive der i flere dage. Desværre angreb den alligevel min filt-jakke. Men måske det hjælper på længere sigt, når den lige har fældet det værste? (-:

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -