29 Jul 2012

another day in the sun

Photobucket Photobucket Photobucket
Jeg kan godt lide at kombinere de lyse farver, og især i det gode vejr, vi stadig havde i fredags! Tasken er ny, og lavet af det lækreste læder - jeg fik den sat ned med 50% til 400 kroner inde på H&M's hjemmeside. Jeg har fået gjort mig et par gode udsalgsfund på det seneste - hvordan kan man ikke elske udsalg?


TRANSLATION: I like to combine light colors in the summer-season. The bag is new, bought at H&M with a 50% discount about 50 euros.  - I love sale!

2 kommentarer:

  1. Sikke et skønt outfit! Jeg er vild med kombinationen af hvid og brun :)

    ReplyDelete
  2. Rigtig pænt outfit! Er vild med strikken og nederdelen, som er samme farve. Også rigtig fed blog du har, så følger dig lige på bloglovin :)

    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -