3 Jul 2012

Classics

Photobucket
Vil dele disse herligheder jeg købte i Thailand  CPS Chaps. Har manglet et par nye klassiske sorte stilletter siden jeg smed den ene af mine gamle væk i byen (spørg mig ikke hvordan jeg bad mig ad med det!) Jeg faldt for disse på grund af hælen, som har en diskret bøjning på sig, som jeg synes er en fin detalje! Derudover er overfladen mat, og så kan de jo bruges til alt. Lige for tiden går jeg meget op i at prøve at købe mindre impulsivt, hvilket nok aldrig rigtigt vil lykkedes.


Jeg har fået et sommerferie-vikariat, så jeg kan skrabe en masse penge sammen til min noget så dyre lejlighed i København. Jeg arbejder meget, og det er et hårdt arbejde, så derfor er jeg rigtigt træt for tiden, og forsøger så vidt som muligt at bruge min fritid i selskab med folk jeg holder af og udenfor i det gode vejr. Jeg ville virkelig ønske jeg havde mere tid at gøre godt med i disse dage, jeg har jo så mange idéer til bloggen jeg vil have realiseret!


TRANSLATION: I bought these classic wonders in Thailand in CPS Chaps. I've been in need for a new pair of black classics for a while - and these are just perfect and simple. I really love the shape of the heel!
At the moment I'm working a lot to make money for my way to expensive apartment in Copenhagen - I really wish that I had more time on my hand these days!

1 kommentarer:

  1. Ej hvor er de vildt skønne! Typisk de er fra udlandet :)

    xoxo

    stylebyjosephine.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -