28 Jul 2012

Details

Photobucket Photobucket


Detaljer fra mit outfit igår. Jeg føler efterhånden at jeg har styr nok på kameraindstillingerne til at køre den 100% manuelt, hvad synes i? Jeg over-eksponerede, som det hedder, og gjorde billederne meget lysere end mit kamera normalt gør når jeg ikke kører på manuel. Jeg blev inspireret til det af en ny-opdaget blog, som tager de smukkeste lyse billeder og som også har nogle rigtigt gode foto-guides, HER er et link.


TRANSLATION: Details from yesterday. I am developing myself as a photographer these days, finally using the manual setting on my camera - what do you think? I got inspired to do the light pictures by THIS  new-found blog.

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -