25 Jul 2012

Looking for: The perfect black bag

Photobucket Photobucket
Har siden jeg flyttede ikke kunnet finde mine to mest elskede sorte tasker, nemlig min vintage Chanel og min  H&M frynse-taske og jeg mangler dem gang på gang! Jeg er nu på udkig efter en ny sort taske, og har surfet mig frem til disse fem. Det første billede er af Victoria Törnegrens smukke Alexander Wang.


TRANSLATION: I've been missing my favourite black bags since I moved, and now I'm looking for one to replace it. The first picture is Victoria Törnegren's beautiful Alexander Wang.

2 kommentarer:

  1. Åh, sikke en skam med din vintage Chanel og H&M frynsetasken, men mon ikke de snart dukker op igen? De kan jo ikke bare forsvinde. Jeg er ret vild med den Alexander Wang taske og shopperen fra Romwe :-)

    www.sofiescloset.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo jeg håber meget på at de ligger et eller andet sted, det må tiden vise. Og ja de to taker du nævner er så fine!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -