20 Jul 2012

new sneakers.. obviously!

Photobucket Photobucket Photobucket
Jacket: Vintage Wilson, Dress: Divided, Sneakers: Converse


Ja, skoene er nye.. De skinner bare sådan nogle nye hvide sko. Jeg blev fristet i Kina da jeg så at converse (i en rent faktisk ægte converse-butik) var meget billigere end i Danmark. Jeg måtte slå til, selvom jeg troede jeg levede fint uden et par korte.. men jeg har været super glade for dem, de er klassiske og alle har dem.. men de er behagelige og passer til alt, så de måtte i samlingen.


TRANSLATION: I guess I can't keep it a secret that the shoes are new.. or was, I bought them really cheap in China (no, these are not fake!)

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -