21 Jul 2012

Oh my pants!

Photobucket Photobucket Photobucket
T-shirt: Vintage, Pants: H&M Trend, Wedges: ALDO


Solen titter frem, og selvom den danske sommer ikke viser sig fra sin mest optimale side, så bliver jeg i humør til disse skønne blomstrede bukser - som i allerede har set her. Jeg havde egentlig nogle andre sko på, som virkelig havde dræbt mig af en tur ned i byen, så jeg synes slet ikke de var værdige til nogensinde at blive brugt igen! Jeg hoppede derfor i de skønne ALDO-hæle, dem kan jeg altid regne med!


TRANSLATION: When the sun is up and so is my mood - and my flower pants!

5 kommentarer:

  1. Sikke nogle smukke billeder!! Bruger du et bestemt objektiv?
    Og et lækkert outfit - Jeg er vild med den enkle styling af de blomstrede bukser!
    Jeg er lige faldet over din blog og er fast følger via bloglovin! Bloggen ser spændende ud og jeg glæder mig til at følge med :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Ida

      Tusind tak, jeg bruger et nikon nikkor 50mm f1.4 til mine billeder.
      - og dejligt at høre du vil følge med på siden :-)

      Delete
  2. OMG jeg elsker dine bukser!!! De klæder dig super godt :D
    Hvor lang tid siden er det du købte dem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er ved at være noget tid siden, men de lavede lidt efter en billigere model i den "almindelige" H&M-afdeling (everyday) - dem er der stadig en chance for at de har. Det samme stof og samme snit. Prøv dig frem i din lokale - held og lykke :-)

      Delete
  3. So nice pants! I think the H&M trend version is one of the loveliest!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -