14 Jul 2012

Size asian

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
T-shirt: Cos, Necklace: H&M, Skirt: Spring Road (China), Sandals: Marni for H&M


Det var spild af god selvtillid at prøve tøj i asien, især fordi de ofte kun havde en størrelse 0 eller 2.. ikke ligefrem hvad jeg kan passe, desværre. Men denne nederdel fandt jeg alligevel blandt utallige dårlige oplevelser i Kina. Det er en størrelse 2, så jeg tænker at den måske ikke ville være højtaljet og gulvlang til en kineser? Jeg kunne lige præcis godt lide medi-længden og så er den så fin med det lette materiale. Kom igen gode vejr så jeg kan få den brugt noget mere denne "sommer"!
T-shirten er forresten et fantastisk basis-køb fra da jeg var i Århus med Katrine, kan virkelig anbefale Cos' basis t-shirts, de er silkebløde og falder lige som de skal!


TRANSLATION: Trying clothes was a waste of cofidence for a (not-asian) girl like me, they only had one size in most stores - 0 or 2, but I managed to fit into this one (maybe because it is ment to fit the hips and not the waist?). I really like this piece because of the length and the thin material. Come back to me summer! (It is raining here in Denmark... for a whole month according to the clever ones)

1 kommentarer:

  1. you look so lovely :) great nude colors. wanna follow each other?





    chocolatefashioncoffee.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -