16 Jul 2012

Streetstyle: Beijing

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket


Jeg havde ikke ligefrem følt mig stil-mæssigt inspireret i asien indtil vi kom til Beijing. Hold op hvor var der bare mange fine piger! Maxi-skirts og megt girly items og kontraster var utroligt populære. Her var det okay at dresse op til hverdag, og det synes jeg bare var fedt at se. Her i Danmark kan man vist roligt sige at vi er vilde med den minimalistiske stil. Måske de prøvede mere på at skille sig ud i Beijing fordi det er sværere at skille sig ud blandt den store menneskemængde eller fordi det symboliserer at man har råd til at hoppe med på forbrugsbølgen? Jeg ved det ikke, men det var i hvert tilfælde inspirerende!Style Gallery, hvor de efterhånden har ligget længe...


TRANSLATION: Some streetstyle I took in Beijing. I love how they are not afraid of using colors, contrasts and girly items in Beijing. I had not really felt as inspired by the clothes they wore in rest of asia as I did in Beijing. I took the pictures for Style Gallery.

4 kommentarer:

  1. Wow jeg er helt vild med billede 2 især!

    -Mia
    Letitrainwithglitter.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja hun er også en af mine farvoritter, rigtig fin med de sarte farver. :-)

      Delete
  2. amazing pictures :)



    chocolatefashioncoffee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Øj, jeg er helt vild med nr 2, hun er bare fin:D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -