30 Jul 2012

Streetstyle: Lace dresses

Photobucket Photobucket
På en regnvejrsdag som i dag vil jeg mindes om hvor meget sommer vi havde i sidste uge. Her er to street-style billeder jeg tog, og hvor ville jeg gerne at vejret skiftede igen og jeg kunne hoppe i en hvid sommerkjole lige nu! Jeg har taget billederne af henholdsvis Josefine og Annesofie for StyleGallery.


En lille nyhed: Jeg fik det skønneste brev med posten i dag - nemlig det hvor jeg fik at vide jeg blev optaget på mit studie. Jeg er simpelthen så glad, så kan regnen bare komme an!


TRANSLATION: On a rainy day like today I'd like to share some streetstyle pictures I took for Stylegallery last week, Josefine and Annesofie look so lovely in their white blonde dresses!
And some news: I got accepted at my education today, no rain can stop me from feeling happy today!

2 kommentarer:

  1. Hej Mie
    Tak for beskeden på min blog.
    Glad for du har brugt billedet af mig.
    Super fin blog du har, den vil jeg blive ved med at læse :-)

    http://annesofiemercedes.blogspot.dk/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -