12 Aug 2012

Barbara í Gongini SS13

Photobucket Photobucket Photobucket
Kameraet var ladet til en hulens masse streetstyle af de smukke mennesker der besøgte København i disse mode-dage, men denne gang blev det ikke kun til fashionistaer udenfor, men også til et par (knab så gode) af modellerne til Barbara í Gongini, som for mit vedkommende blev mit første rigtige modeshow! Det kriblede i mine tæer, dette er hvad jeg har drømt om så længe. Jeg kommer ind i Tap2, som dette år lagde lokale til mange shows ved Fashion Week. Jeg var først overrasket over de tomme omgivelser, men det var faktisk rigtigt fint at det var så tomt. Det var et gammelt bryggeri, så både vægge og gulv var beton - kunne man lade være med at bekymre sig lidt for en faldende model? (det skete heldigvis ikke, skal det lige siges!) Der var kun svagt oplyst og havde det ikke været for det kæmpe store bling-bling-agtige banner havde det været gennemført underground-stemning, dystert og lækkert. Hvordan opfører man sig? Hen til baren og få en gratis drink! - tak som byder.. nej jeg er cool, sipper som om jeg er vigtig til den kolde drik, og snakker med dem jeg fulgtes med. Sidder klar, fuld af forventninger til hvordan det må være at se det hele i aktion! Lyset slukkes og showet starter. Den ene smukke model med endnu smukkere tøj kommer gående op ad den lange catwalk. Jeg sidder i mørket, og kan ikke rigtigt forstå at det er virkeligt, bliver hevet med at den høje musik der går lige i kroppen og de forbipasserende modeller, og kameraene der knipser omkring mig. Havde forestillet mig at jeg på en måde ville blive skuffet når jeg endelig en dag skulle opleve det, men det var jeg ikke! Det levede sådan set ikke op til mine forventninger (i forhold til at jeg troede det var mere slots-lignende omgivelser) - men det overraskede mig på en god måde! Der er kun en ting at sige:
Fashion week - vi ses til februar!


TRANSLATION: The experience of my first really fashion show. I were so excited, and kinda still am. One thing is for sure: Copenhagen fashion week - I'll see you next season!

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -