14 Aug 2012

Fashion week

Photobucket
Knit: Stine Goya, Skirt: Gina Tricot, Shoes: Shoe Shi Bar, Bag: Market in Beijing Glasses: H&M

Jeg havde denne gang ikke en fotograf med mig (aka. min kæreste) Så outfit-billeder kommer kun hvis jeg lige finder dem på streetstyle-sider. Dette var dog ikke så svært at finde, det er nemlig taget af søde Laura fra Couture Kulten, der også arbejder for StyleGallery.
Jeg havde ikke lige tjekket vejrudsigten torsdag - og endte med at svede mig selv ihjel i den alt for varme angora-strik. Men jeg nægtede at tage den af - det var trods alt fashion week :-)

Jeg synes næsten lige jeg har forladt København, og nu er jeg her igen.. eller rettere jeg er i en lille by udenfor København. I morgen starter jeg nemlig nye eventyr på CBS - hold op hvor er det på nogle måder skræmmende sådan at flytte væk fra Vejle og starte et nyt sted i en omgang. Men jeg glæder mig, specielt til at vi får vores lejlighed i København (til Oktober), så jeg kan opleve vores lille storby tæt på.

TRANSLATION: My colleague at StyleGallery took this picture of me during fashion week. I had a hard time in this angora knit - maybe I should have checked the weather forecast?
I feel like I just left Copenhagen, but now I am here again, this time for good!

6 kommentarer:

  1. Hej :)

    Det billed du har taget af mig, som er på style gallery - tusind tak for det! :) men vil du ikke ændre overskriften fra Miedina fra Vejle til Christina fra allrecovering.com :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Christina.
      Jeg har skrevet navn og by på alle, så det skulle meget gerne være en midlertidig fejl, som gerne skulle blive okay af sig selv - men kan lige tilføje din blog, naturligvis :D

      Delete
  2. Når okay, my mistake! :) men tak :)

    Og ellers, super flotte billeder du har taget!

    Knus

    ReplyDelete
  3. http://stylegallery.com/da/post_collections/2408 - der står forkert navne på mange, meget mystisk hehe :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak.
      Og med hensyn til billederne, så har jeg desværre ikke så meget med den tekniske del af StyleGallery at gøre, men jeg vil sætte dem på sagen (:

      Delete
  4. Imponerende!! Jeg er helt vild med din styling og tone i tone looket!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -