27 Aug 2012

Galla

Photobucket Photobucket
Har været væk fra bloggen i en periode nu - og siden sidst er der sket en masse i mit liv. Jeg er som sagt flyttet til (næsten) København, og startet på HA(kom). Der har været næsten to ugers intro, og det har været så fedt at lære mine mange nye klassekammerater at kende, det er simpelthen så fedt at få sådan en dejlig start på studierne - som starter for alvor på mandag. Billederne er fra galla-festen i lørdags med de søde piger jeg gjorde mig klar sammen med. Jeg havde min vinrøde H&M-kjole på og CPS Chaps stiletter. Inden galla-festen har det hele været meget afslappet, eller værre - smurt ind i teaterblod og grøn maling, den har stået på wild-west-fest, båd-tur med fri "champagne", hygge i parken, en masse foredrag og rundvisninger, ture på Nexus (CBS's café/bar) jeg har været udsat for en masse alkohol, en masse myggestik og ikke så meget søvn - men hvor har det dog bare været en dejlig start.

TRANSLATION: I haven't exactely spend much time on the blog lately bacause of my intro at CBS. It has been fun all the way! On the pictures you'll find me and the lovely ladies I spend time with before the party. H&M dress and CPS Chaps shoes. 

4 kommentarer:

  1. Ej hvor ser I skønne ud alle sammen - Og jeg er helt vild med farven på din kjole!! :)
    Det lyder som nogle helt fantastiske introdage!! Og også et stramt program? Jeg startede selv på HA i Århus for to år siden, og de har også en legendarisk vild rusuge og hyttetur! Da jeg droppede ud i vinters og starter nyt studie på onsdag, glæder jeg mig lige nu også til at opleve endnu en vild rusuge!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, tror generelt folk går meget til den i rus-ugerne (: Vi har startet lidt tidligere end de fleste - og ja det har været et stramt program - men det passede mig egentlig fint at der ikke rigtigt var nogle pauser (: Held og lykke med din rusuge - håber det bliver endnu en af de gode :D

      Delete
  2. Hvor ser i godt ud alle sammen! Rigtig flotte kjoler :D

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det er nogle flotte damer jeg er i selskab med - og tusind tak (:

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -