28 Aug 2012

New shoes x 2

Photobucket Photobucket
Skønne nye sko! Det første er fra Angelica Blicks kollektion for Nelly Trend - tag lige et kig på den forresten. Det røde par er fra H&M - som jeg købte i min pause fordi mine sko faldt fra hinanden - som i jeg smuldrede når jeg gik - hælene røg af, ja hele molevitten! Og så var det endda første gang jeg havde dem på, måske man skal passe på med genbrugssko i fremtiden? Men den hurtige løsning er slet ikke så slem efter min mening.

TRANSLATION: Black pair from Angelica Blick's collection at Nelly Trend and the red pair I bought in my lunch break because my shoes were falling apart - next time I'll check a pair of vintage shoes properly!

4 kommentarer:

  1. Smuldrede? Hold da fast!
    Jeg er helt vild med det øverste par - De er geniale!
    Og farven på de andre er virkelig lækker!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det var virkelig en underlig situation at stå i (:
      Og ja, et par sorte flade sko der ikke er kedelige, det har jeg været på udkig efter længe :)
      - og mange tak (:

      Delete
  2. oh my god. I seriously love the first patent leather shoes with the metal caps :)
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    $100 Giveaway from Boticca:
    http://epiquemoi.blogspot.com.au/2012/09/boticca-giveaway.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -