27 Sep 2012

260912

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Sikke et vejr det har været både i dag og i går! I går fremlagde jeg med min søde gruppe i almen kommunikation, som vi klarede ganske fint :) derefter sad jeg og læste i et par timer før jeg havde en aftale med min kæreste om at tage ned i byen, ham synes nemlig han manglede nyt tøj - det endte naturligvis med at jeg fik mest med hjem, sådan kan det jo gå! Derefter gik turen tilbage på skolen hvor jeg tog til et foredrag i MarketingLab. Det endte med at jeg var super sent hjemme, som har resulteret i at jeg lige nu er jeg enormt træt. Den står desværre ikke på afslapning, men pakning for mit vedkommende, så jeg kan flytte på søndag - ej hvor bliver det dejligt at have et kvarter i skole i stedet for en time i de noget pressede morgentoge.

TRANSLATION: Fall is really coming up here in Denmark. Yesterday I was ment to help my boyfriend to pick some clothes, but I was the one returning with most items in my shopping bag! The pictures are from yesterday right before i participated in MarketingLab. I'm moving this sunday, finally!

3 kommentarer:

  1. Årh hvor er du bare fin. Skønt og inspirerende outfit!

    God weekend <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. heh, mange tak Mette! det er skønt at få at vide man inspirerer :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -