29 Sep 2012

Anna Dello Russo x H&M?

Photobucket Photobucket

Er det bare mig, eller minder Anna Dello Russos kollektion for H&M ikke lidt om den stil Versace havde i deres kollektion for H&M? Begge har i hvert tilfælde ikke været favoritter for mit vedkommende. Jeg har udvalgt mine yndlings items fra kollektionen i collagen - og synes egentlig mange af tingene er søde nok - men ikke lige "it" til min garderobe. Tror det er fordi det skriger lidt for meget guld, turkis og diamanter - som er lidt over the top efter min mening (jeg er ellers normalt ikke skræmt af lidt bling - tvært imod)
Når det så er sagt vil jeg endelig indskyde at jeg ser op til den fantastiske Anna Dello Russo som har en så fin ungdommelig og legefuld stil. Jeg beundrer hvordan hun går i hendes tøj som var det på en catwalk - og generelt bare har det sjovt med tøj og tilbehør især. Mode behøver ikke altid være så seriøst efter min mening. Vi er mange minimalistiske danskere der måske kunne lære lidt af Anna?

Hvad siger i til Anna Dello Russos nye kollektion, er der noget i skal have når det kommer i butikkerne?

TRANSLATION: I'm not a big fan of the Anna Dello Russo collection for H&M - but I am though a big admire of her personal style. I love how she is bringing the catwalk to the streets and having fun with colthes.

How do you feel about the collection, any must haves?

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -