16 Sep 2012

I'm a movie-star!


Jeg fandt lige denne video fra fashion week i februar, hvor der blev taget en street style film af mig, jeg er nummer t0 i filmen, for de utålmodige er tiden 00.23. Der er dog en enkel fejl, jakken er fra COS, men det gik også super hurtigt, for jeg var selv på street style-jagt.
Grunden til at jeg først har fundet filmen nu er at jeg ikke kunne huske hvilken side han kom fra i vinters. Men så kom han og tog et billede af mig til modeugen i august, og der spidsede jeg ekstra ører for at huske siden denne gang.
Jeg kan huske jeg synes det var vildt underligt bare at stå der og blive filmet, hvilket nok også kan ses på mig i filmen!

TRANSLATION: Just found this video where a guy from fashion daily filmed me during fashion week last winter. It's been a long time, and the reason I just found it now is that he took a picture of me in august at fashion week, so I made sure to remember the site this time.  

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -