17 Sep 2012

The wait is over

Photobucket
Photobucket Blouse: H&M Trend, Pants: Gap, Boots: Shoe Shi Bar, Bag: Beijing market

Billedet er fra i lørdags, taget i den park der ligger nabo til den lejlighed jeg var ude og se på i Rødovre - og i går fik at vide at vi fik! Studielejligheden det var meningen vi skulle flytte ind blev udskudt igen pga. byggeri, og så gad vi ikke rigtigt vente mere på det, og ledte efter noget nyt.
Efter vi havde set på lejlighed tog jeg ind til byen, hvor der var loppemarked, hvor folk fra modeverdenen og kendisser solgte ud - der fandt jeg dog kun en enkelt cardigan - men 700 kroner for genbrug, ellers tak! Jeg tog derefter fordi genbrugen Episode, hvor jeg fandt en virkelig fed cowboy-jakke, som jeg viser senere.
Så gik turen til CBS for at læse - ja en lørdag. Men jeg var simpelthen så træt, måske fordi jeg havde været forbi Matas og få en vaccine - fik i også taget den?

TRANSLATION: Pictures from saturday. We where in Rødovre to look for an apartment - and yesterday we were told that it was ours! Afterwards I went to a market where "fashion-people" sold their clothes, but didn't really find anything. But I did found an amazing cowboy-jacket in a vintage shop called Episode - I'll show you later.

4 kommentarer:

  1. Replies
    1. tusind tak, det bliver så dejligt endelig at få et sted at bo rigtigt :-)

      Delete
  2. sikke en fed taske :-)

    xxHelene

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Helene
      Mange tak skal du have :-) Senere denne dag gik tasken faktisk i stykker i stroppen - rigtigt ærgerligt! :-/

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -