31 Oct 2012

blue jeans

Photobucket Photobucket Photobucket
Jacket: Episode, Tee: COS, Jeans: Gina Tricot, Boots: H&M

Dette var hvad jeg havde på i går. Vintersolen var super stærk, men egentlig synes jeg det giver en fin og anderledes effekt til billederne, hvad siger i?
I går aftes var der pubcrawl for alle HA(kom)-klasserne - ja på en tirsdag, fordi vi er nogle værre sutter! Hold op hvor var det hårdt at komme op til timen i dag, og vi var også noget af en amputeret klasse der mødte op og resten af min onsdag må siges at have været lidt sløv.

TRANSLATION: What do you think about the strong sun on these pictures? I kinda like it.. 

4 kommentarer:

  1. Syntes det giver en fed effekt med en stærke vinter sol :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. det er jeg glad for du synes, mange tak :-)

      Delete
  2. Det er nogle utrolig smukke billeder :)
    Og det er en super lækker kombination af de to lyse denimfarver!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Ida! Og jeg går generelt ikke med særligt meget denim, men når det skal være er det all in :-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -