19 Oct 2012

I need new boots

Photobucket
1: Jeffrey Campbell, 2: Senso, 3: River Island, 4: Sam Edelman, 5: H by Hudson Dante, 6: Bianco, 7: See by Cloé, 8: River Island, 9: Toga Pulla, 10: River Island, 11: Jeffrey Campbell, 12: Cheap Monday

Det kolde vejr er efterhånden kommet over os, og jeg skal ud og have mig nogle nye vinterstøvler. Der er mange gode bud i år - her er mit bud på 12 smukke hverdags-støvler. Jeg har et godt øje til Jeffrey Campbells Brit-2, nr. 1 på min collage.
Har i fået fat i støvler til de vinterkolde fødder endnu?

TRANSLATION: The winter time is up, and I'm looking for new winter boots. Here's 12 everyday boots that I find pretty. I'm craving for the Jeffrey Campbell Brit-2 (nr. 1 on the collage)

2 kommentarer:

  1. Jeg anede ikke jeg manglede støvler, men det ved jeg nu! Ih altså! Elsker nummer 3, 4, 5 og 9!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, der er jo så mange fine og vælge imellem. :D - på forhånd undskyld hvis jeg har skabt budget-problemer :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -