14 Oct 2012

just ride

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Blouse: Weekday Collection, Skirt: H&M, Bag: Jimmy Choo x H&M, Shoes: COS

Her er mit outfit fra kulturnatten. Blusen købte jeg da jeg var ude og shoppe med Katrine, mit hidtil dyreste køb i Weekday, fra deres nye kollektion Weekday Collection, som er en mere eksklusiv linje end de plejer at have. Der var nogle rigtigt lækre ting, jeg var lige ved også at hive en lækker angora strik med i farten.

I går fik vi ordnet en masse praktiske ting i lejligheden, og endelig kan vi rulle gardiner for (vi bor i stueetagen) og have noget lys om aftenen - hvor er det dejligt endelig at være på plads her :-) om eftenen tog jeg til sammenskudsgilde hos en veninde fra studiet, som var et super hyggeligt arrangement! Men ikke mere sjov nu, jeg har nemlig ikke nogen efterårsferie, så den står på opgaveskrivning for mit vedkommende i dag.
Hav en fortsat god søndag :-)

TRANSLATION: Outfit from the Copenhagen culture night. This blouse is my so far most expensive buy from Weekday - but I love it! It is from a new and more exlusive line callet Weekday collection. Yesterday we fixed the last small things in the apartment and afterwards I had dinner with friends from school, we had such a nice time :-) I don't, as most other in DK right now, have a vacation, so I have to start writing an assignment.

8 kommentarer:

  1. Hvor er den lækker din nederdel (;
    den fuldender virkelig dit outfit - rigtig fin styling!

    Knus Stephanie
    www.fashionbysterup.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Stephanie :) fandt den lige frem fra gemmerne og så der stadig var prisskilt på - og sådan en fin sag skulle ikke ligge ubrugt i garderoben :)

      Delete
  2. love this skirt and your hair are just perfect!

    Heartbeats //Vienna Wedekind//

    ReplyDelete
  3. Jeg ELSKER det her outfit!!
    Alt spiller og jeg ville ønske jeg kunne iføre mig det samme outfit i morgen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Ida! sikke en sød kommentar, er sikker på du nok kan få skruet noget lignende sammen :)

      Delete
  4. Rigtig fin blog du har:) fed stil you have Got yourself one more follower :-)
    www.fashionwithaprize.bloggersdelight.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak for de søde ord - skønt at du vil følge med herinde :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -