23 Oct 2012

Monday's

Photobucket Photobucket Photobucket
Blazer: Zara, Dress: Vintage, Belt: Gina Tricot, Boots: H&M

Dette var hvad jeg havde på i går. Et miks af feminint og maskulint, lige som jeg kan lide det!
Jeg havde glemt min toilettaske i Vejle, så efter skole stod den på shopping af det mest nødvendige, da der er lang tid til at jeg kommer til Vejle igen - og fordi jeg havde stortset alt i den. Øv øv, men nu må jeg overleve med BB-cream og mascara - det går nok også :-)
Billederne tager jeg i den park jeg bor lige ved siden af, og der er ikke noget bedre end at gå en lille tur i den, selvom det ikke er blevet til så meget på det seneste, da der har været nok at se til med studiet.

TRANSLATION: Yesterday's outfit, with a mix of feminine and masculine items, just how I like it.
The pictures are taken in the park I live right next to, and I love to go for a walk in it, even though I don't do it that often at the time because of school.

11 kommentarer:

  1. Cute fed jakke:-)
    www.fashionwithaprize.bloggersdelight.dk

    ReplyDelete
  2. WOW! Hvor er det bare nogle lækre billeder og hvor ser du godt ud :)
    Er vild med kombinationen af kjolen og de rå støvler! Og frakken er helt fantastisk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er jeg glad for at du synes, jeg indstillede nemlig kameraet manuelt denne gang, og synes (i fare for at lyde som en blærerøv) også selv de bliver bedre af det :-) og tak for de søde ord om tøjet også :D

      Delete
  3. Du ser super godt ud :) Flotte outfitbilleder :)

    ReplyDelete
  4. Your coat is lovely, great pictures x

    http://heidi-likes.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  5. I love your coat so much! Great colour. Following you on GFC and Bloglovin. It will be great if you check my blog and maybe follow me back:)

    Kisses, Lucy!

    ReplyDelete
  6. Du ser virkelig smuk ud på billederne :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -