8 Oct 2012

Moss Copenhagen skirt

Photobucket
Denne smukke nederdel var et af de fund jeg gjorde den anden dag i Moss Copenhagen, en butik jeg faktisk ikke kendte til før en veninde fra studiet nævnte det - vi tog et par stykker ned forbi butikken på Frederiksberg, og kom alle hjem med denne smukke nederdel i forskellige farver. De havde mange fine ting, specielt baser i lækre kvaliteter til forholdsvis billige priser. Elsker det fold nederdelen laver helt af sig selv - som er set hos bl.a. Isabel Marant. Så her er et lille budget-tip, jeg kom nemlig kun af med 200 kr sammenlignet med Isabel Marants, der koster 950 kr.

TRANSLATION: I just disvovered a great shop called Moss Copenhagen, where I bought this Isabel-Marant-ish skirt at a real budget price. The shop has great basic wear, very danish/minimalistic style made with great meterials - if you visit Denmark make sure to stop by.

2 kommentarer:

  1. Jeg har selv to nederdele fra T by Alexander Wang som jo minder meget om denne model fra Moss, og jeg har virkelig været glad for dem!!
    Derfor røg denne fra Moss også med mig hjem, da jeg var forbi butikken i weekenden :)
    Jeg har aldrig før ejet noget derfra, men det var jeg nødt til at lave om på, da min veninde blev butikschef derinde! Det bliver et dyrt bekendtskab er jeg bange for!

    ReplyDelete
  2. Det kunne jeg forestille mig! Men på den anden side er det virkelig fair priser de har i butikken :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -