15 Oct 2012

my favorite spot

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Dette hjørne af lejligheden er uden tvivl min yndligs krog i hytten. Jeg fik skohylder og sko på plads i weekenden, og for første gang har jeg lukket mine høje sko ud af deres æsker, og har et overblik over dem her. Resten af de flade sko bliver i tøjskabet til de får deres ordenlige plads.. hvis det altså nogensinde kommer til at ske?
Min kæreste synes jeg forvandler lejligheden til en tøj-butik, men er det ikke skønt? Nu skal jeg bare have sorteret tøjet på model igen, for det med farver fungerer ikke rigtigt for mig. Måske fordi jeg er et vanedyr når det kommer til tøjet og gerne bare vil kunne finde det der hvor 'det plejer at være'.

Hvordan opbevarer i jeres tøj, sko og smykker, nogle gode fif?

TRANSLATION: I finished my very favorite corner of the apartment this week, isn't it lovely. It makes me happy just looking at my clothes and those high heeled wonders.
How do you guys organize your clthes, shoes an accessories? - any tips? 

6 kommentarer:

  1. Det ser skønt ud!!! Er helt vild med den lange sko hylde :) jeg opbevarer mine favoritter på et stativ fra Hay og resten har jeg i et skab. Mine sko har jeg placeret under stativet, i et skab og i et par baljer ovenpå skabet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja, det med sko under stativet er heller ikke værst. der havde jeg mine indtil hylden kom op :-) god id'e med opbevaring ovenpå skabet, måske til dem man ikke lige bruger (sandalerne om vinteren fx)

      Delete
  2. Jeg forstår hvertfald godt, hvorfor det er dit yndlings hjørne i hjemmet. Det er jo himmelsk at se på, en masse godterier :D
    Love it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja, man kan jo kun blive glad af at se på sit tøj og sine sko :-) Tak :)

      Delete
  3. Okay, ville gøre alt for et have sådan et lækkert 'klædeskab'!!!! :-D

    Rigtig god blog du har fået her Mie! Stor fan!

    - Isabella Cathrine :-)

    xpressndefine.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Isabella! Jeg er også rigtigt glad for at have fået pladsen til det :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -