28 Oct 2012

Rainy days in colors

Photobucket
Blev meget impulsivt inviteret op til åbningen af House of Communication's nye lokaler, da jeg tog street style af deres fashion ansvarlige, Anna Elisabeth. Det var et fint arrangement, og nogle lækre lokaler. De har både fashion og interiør, og det gjorde jo det hele lækkert at se på. Jeg faldt for denne farverige regnjakke, som jeg kunne forestille mig i har delte meninger om? Jeg synes den er fin, da man netop forbinder regnvejr med noget gråt og kedeligt, så kunne denne fra MAXJENNY lyse lidt op i det sure vejr.

Translation: I was attending the opening of House of Communication's new place. I find this colorful rain coat from MAXJENNY interesting because of the irony of grey and rainy weather and a colorful coat. I'm expecting mixed feelings about this one, what do you think?

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -