16 Oct 2012

Streetstyle: Winter time

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Billederne er alle taget af mig for StyleGallery.com

Det er ved at være lidt siden jeg har delt street style på siden - men her er lidt vinterinspiration fra Vejle og Fashion Week sidste vinter, hvor jeg netop var startet som fotograf. Pigen på det tredje billede var faktisk den første jeg spottede i Vejle, da jeg startede.
Hold op hvor har det ændret sig siden dengang. Husker tydeligt hvordan jeg virkelig skulle tage mig mod til at stoppe folk midt i deres andre gøremål på gaden. Sådan kan jeg stadig nogle gange have det, men har efterhånden haft så mange gode oplevelser med det at det er blevet rigtigt hyggeligt. Jeg møder en masse mennesker, og selvom det er en hurtig kontakt, er det en hyggelig situation og de fleste oplever det jo som et kompliment.

Er i nogensinde blevet stoppet på gaden af en street style fotograf, og hvordan havde i det med det?

TRANSLATION: Some pictures I took last winter when I started working as a photagrapher for StyleGallery.com.
Since then things have changed. I'll never forget how intimidating it was to disturb people in their everyday life, and just take their picture. But I have grown with it because of all those amazing experience I have in the job. People usually take it as a compliment and I've met such nice people.
Have you ever been spotted on the streets, and how did you feel about it?

2 kommentarer:

  1. Lækre looks - jeg er især vild med det første outfit ;) jeg har den samme frakke i sort - og nu glæder jeg mig helt til at tage den i brug selvom jeg ellers har været meget i tvivl om hvorvidt jeg skulle tage den i brug i år!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jamen den jakke er simpelthen så fin. elsker tone i tone looket, er sikker på at det er et hit i sort også - er det ikke altid det? :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -