25 Nov 2012

200 læsere fejres med giveaway!

Photobucket Photobucket
Så har bloggen rundet de 200 læsere via blogloving, google og facebook. Jeg er glad for at se aktivitet på siden og kommentarer giver en dejlig dynamik på bloggen - det er jo jer der giver bloggen liv. Derfor vil jeg takke jer med en giveaway!
Jeg udlover dette gavekort på 200, til en af mine 200 læsere, så i kan forkæle jer selv med en tidlig julegave. - Hvem kan ikke finde noget i Matas?

Hvad gør jeg for at deltage?
1. Du skal følge enten via bloglovin eller facebook - Gør du det ikke allerede kan du stadig nå det :-)
2. Du kan få "et ekstra lod i krukken" ved at dele opslaget om konkurrencen på facebook.
3. Du skriver en kommentar herunder med navn, e-mail og hvor du følger (bloglovin eller facebook)

Jeg trækker vinderen mandag d. 3. december  vha. min lommeregners "random"-funktion.
Lad os sige 20 deltager på bloggen og 10 har delt, så vælger lommeregneren et tilfældigt tal fro 1-30, fx 7, så vil den 7. kommentar på bloggen vinde, bliver det nummer 27, vil det være nummer 7 på listen over "delt" på facebook der vinder.

Held og lykke!

TRANSLATION: I'm having a giveaway, but as Matas is a danish shop, I thought it wouldn't interes you...

17 kommentarer:

  1. Marianne, mariannejl9@hotmail.com, Facebook (:

    ReplyDelete
  2. Lækkert! Jeg følger på bloglovin' :) emmahaa(a)mail.dk

    ReplyDelete
  3. charlottepe@live.dk følger begge steder :-)

    ReplyDelete
  4. Facebook, nicolajweber@hotmail.com

    ReplyDelete
  5. Maria Skøtt
    Maria-skoett@hotmail.com
    Følger på facebook :-)

    ReplyDelete
  6. Fedt! Det kunne være dejligt med en tidlig julegave. :D
    Jeg follower dig på BlogLovin'.
    Dicte (dicte.kr@gmail.com)

    ReplyDelete
  7. Ikke dårligt. Jeg følger allerede på instagram.

    Sofie Kirkeby
    sofiekirkeby@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mente selvfølgelig på bloglovin :P ved ikke lige hvor det andet kom fra ;D Og tak fordi du følger igen ^^

      Delete
  8. Tillykke med de 200 følgere :)
    Og sikke en lækker konkurrence, jeg er helt sikkert fortaler for tidlige julegaver!

    ida_fashionlab@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. Uuuh!!!
    Sofiakruse@hotmail.com
    Følger dig på facebook (og også bloglovin' tror jeg...)

    ReplyDelete
  10. Jeg følger dig nu gennem Bloglovin :-)
    sofiescloset@hotmail.com :-)

    ReplyDelete
  11. Lækkert!
    Følger på facebook.

    lisa-kruse@hotmail.com

    ReplyDelete
  12. Så utrolig fin blogg du har :)

    love love

    ReplyDelete
  13. Som din første læser synes jeg at jeg fortjener at vinde den her d:

    ReplyDelete
  14. Jeg har liket bloggen på Facebook,og har delt indlægget på min væg :) Det ville være så skønt med noget ekstra $ til skønhed (fik du den, tihi).

    ReplyDelete
  15. Jeg har liket bloggen på facebook (:

    Cecilie-buckflash@hotmail.com

    ReplyDelete
  16. Super fed konkurrence og blog!

    ninnakristiansen@hotmail.com

    God søndag herfra

    Husk at tjekke min blog og DELTAG i min konkurrence http://ninnasverden.bloggersdelight.dk/2012/11/konkurrence-2/

    Og læs min blog her
    http://ninnasverden.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -