22 Nov 2012

Business is not as usual

Photobucket Photobucket Photobucket
I denne uge står den på at læse op til den berygtede mikroøkonomi-eksamen, hvor vi som den eneste klasse på CBS tager den uden hjælpemidler. Der er en hel del der skal sidde helt på plads, og derfor bliver der lavet en masse opgaver disse dage. Jeg har siddet nogle dage med nogle fra klassen, og det har været både hyggeligt og effektivt.

Jeg har forresten en fantastisk nyhed! Jeg har fået et super spændende job. Jeg skal arbejde med blogs hos et distributions-firma, hvilket jeg ser meget frem til. Det er det eneste job jeg har søgt siden mit sidste job i Vejle, og det bliver så spændende. Jeg glæder mig simpelthen sådan til at komme igang, og forestiller mig det er sådan et job hvor tiden bare flyver afsted. Nu har jeg dermed to job der omhandler det jeg brænder for, så kan eksamenerne bare komme an!


TRANSLATION: Practicing for my exam these days, and hoping for it to turn out well! Also I've got a new and exciting job, where I'll be working with blogs, which is (hopefully) the job of my dreams!

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med dit job, hvor er det dejligt for dig!! :)
    Jeg glæder mig til at høre mere om det! Hvornår skal du på i mikro? Det skal helt sikkert nok gå! :)
    Og lækkert outfit! Overdelen er bare så fin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Ida!
      Jeg skal op på tirsdag, og håber på det bedste :)
      Og tak for din søde kommentar på tøjet også!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -