30 Nov 2012

LAST DAY OF FALL

Photobucket Photobucket Photobucket
Jacket: COS

Så var det på tide at vise jakken "in action", jeg går med den hver dag, og elsker farven og snittet. Den holder mig varm, selvom jeg må indrømme at det har været en rigtig kold dag i dag! Er der nogle af jer der fik en ordenlig omgang sne, som jeg så i nyhederne?
Jeg har været i Kongens Have i dag, for at tage nogle billeder for en veninde og hendes bror, og håber på jeg fik noget, der kunne bruges. Omgivelserne er i hvert tilfælde smukke. Jeg går igennem haven når jeg skal møde på mit nye arbejde, det er da en hyggelig rute! Jeg er forresten startet ud i denne uge, og føler mig taget godt imod. Jeg sidder som sagt og arbejder med blogs, og udvider min blog-horisont, i denne uge, til mødreblogs, som jeg ikke ligefrem har stiftet meget bekendtskab med før nu.

TRANSLATION: The jacket "in action" Love it, it keeps me warm, although I have been a little cold today. I went to Kongens Have (The King's Garden?) to do some shooting for a friend of mine, and hope she likes the result. :-) Have a nice weekend everyone.

6 kommentarer:

  1. Utrolig smuk jakke og fantastisk farve,
    den klæder dig så godt ;D


    Jeg har en Give-away igang på bloggen,
    hvis du vil deltage så tryk på linket nedenfor ;D
    http://www.fashionbysterup.dk/2012/11/give-away-3.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak, jeg er også glad for der har været bordeaux farver at finde i butikkerne i år, det er nu en fin farve.

      Delete
  2. Hvor er du bare smuk :)
    Og den farve klæder dig virkelig godt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej hvor blev jeg bare glad for den kommentar, tusind tak Ida! :-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -