19 Nov 2012

ONE DOWN

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Så fik jeg overstået den skriftlige del af min første eksamen, og hvor har det været en hyggelig dag, hvor jeg efter 3 dages skrivning har givet mig selv 100% fri. Jeg tog på CBS's "Nexus" efter afleveringen og videre på café med nogle piger, og nød et velfortjent måltid i godt selskab. Det var også bare dejligt at se nogle igen efter min isolation disse dage. Jeg har derefter været en tur i centeret for at hente en pakke, som jeg vil vise indholdet af snarest, hvis den altså klæder mig. Ud over det købte jeg også ind til sushi som jeg lavede med min kæreste, og hvor er jeg bare mæt efter sådan to gode måltider i dag. Men sådan må man jo synde lidt en gang imellem.

I får lige en teaser på mit outfit, resten må vente :-)

TRANSLATION: Just delivered my case writing, and it has been a really relaxing day. I have hang out with friends and made homemade sushi with my boyfriend, what a wonderful day.
This is just a teaser my outfit, stay tuned!

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -