3 Nov 2012

ONE SILLY BLOGGER

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Jeg har lagt mærke til at mange bloggere holder en gennemgående meget seriøs stil på deres blogge, og jeg synes det ser så fint ud - men jeg kunne nok aldrig holde den gennemgående her. I er nok blevet vandt til mine mange smile-billeder - og nu også et hoppe-billede. Jeg kan nogle gange ikke rigtigt tage mig selv seriøst når der skal tages billeder til bloggen, og ender ofte med at fjolle lidt rundt...

Til aften har jeg lavet sushi med min kæreste som smagte perfekt! vi har fundet en rigtig god fiske-handler her i Rødovre, hvor vi kan få god laks og krabbe, og lave vores yndlings-sushi: California med laks, mums!

Håber i nyder jeres weekend :-)

TRANSLATION: Theres a lot of cool blogs out there with a serious attitude.. but I can't do that all the way - so if you haven't noticed then you'll see me fooling around a little... :-) Hope you are enjoying your your weekend.

10 kommentarer:

  1. Hvilken kamera og linse bruger du?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikon D3100 og linsen er en Nikon Nikkor 50mm f/1.4 :-)

      Delete
  2. Skønt outfit .. Elsker din nederdel, den farve til efteråret er bare så lækker. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tusind tak Christina. Den er suuper billig i H&M - 200 kroner, hvis det kunne friste.

      Delete
  3. Beautiful!!! Don't change your personality!

    Burgundywhispers.com

    ReplyDelete
  4. Super smukke billeder! :)
    Og lækkert outfit - Som altid!

    ReplyDelete
  5. Lækre billeder! Hvor er din trøje fra? Den ser vildt vamset ud :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Den er også rigtigt lækker, en meget speciel form for strik, som er svær at gøre tydelig på billederne.
      Den er fra Weekday Collection, mener den står til 700, så det er lidt pricy af Weekday at være.. men den er også rigtig fin :-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -