20 Nov 2012

SKINNY JEANS

Photobucket
1: Warehouse, 2: Mango, 3: ASOS, 4: Motel Jordan, 5: Religion predator, 6: Just Female

Jeg har brug for et par nye skinny jeans! Jeg går konstant i mine sorte, som jeg til gengæld også har tre af i præcis samme model - så står jeg aldrig uden den mulighed. Men jeg ville nu gerne have et nyt par, som kunne blive den perfekte hverdagsbuks, uden at blive alt for kedelig. Her er mine 6 bud og hvis ikke jeg havde brugt så mange penge i denne måned var to par på vej til mig. Hvilket par er jeres favorit?

TRANSLATION: I need new everyday jeans, and I like these 6 a lot. Which pair is your favourit?

4 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med dem fra Just Female :) De er perfekte til både hverdagsbrug og fest! Og så har mine jeans derfra den perfekte pasform :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fedt! De er nemlig super fine, og er kun sølv foran og matte grå bag på, hvilket jeg synes er en rigtig fin detalje :-)

      Delete
  2. Busker nummer 4 til mig tak! :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -