12 Nov 2012

Summer is gone

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket
Så er det efterhånden også gået op for mig at sommeren er væk, og jeg har haft den bedste af slagsen.
Det er ikke kun sommeren der er forsvundet, det er mit 1. semester også fra på fredag af. Der skal jeg op til en 3-døgns eksamen. Og der fra står det ellers på eksamener indtil jeg får juleferie, så jeg vil muligvis sætte eksamenerne over daglige indlæg på bloggen, men bare rolig hvis jeg skulle blive lidt sløv - jeg kommer stærkt igen lige så sart jeg får ferie, men lige nu har jeg rigtigt mange timer der skal sættes af til læsning, opgaveskrivning og eksamener - ønsk mig held og lykke :-)

TRANSLATION: Summer is gone, and so is my semester this friday. How things has gone so fast, I stille donøt understand. I've had the best summer, but from now on I'm focusing on my exams, I hope to have the chance to blog once in a while, but my main focus is gonna be books these days. Wish me luck.

4 kommentarer:

  1. Åhh - Nu savner jeg sommer! :)
    Du ser fantastisk ud i outfittet på det første billede!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det kan du tro jeg også gør :-)
      Og tusind tak :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -