3 Dec 2012

And the winner is..

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Jacket: COS, Shirt: Vero Moda, Skirt & shoes: H&M

Så er vinderen fundet, på min måske lidt mærkværdige lommeregnermetode. Vinderen blev nummer 5, altså Maria Skøtt, som jeg har kontaktet - endnu engang et stort tillykke! Jeg vil sige tusind tak til alle der var med.

Outfittet her en form for "part 2" til de billeder jeg viste den anden dag med min jakke - så her er altså hvad jeg havde på indenunder. Jeg bliver mere og mere glad for den her nederdel, og kan slet ikke forstå hvordan jeg kunne glemme jeg havde den.

Eksamen nærmer sig, og jeg er så nervøs - jeg må hellere få læst lidt mere inden jeg går i seng. Håber i nyder jeres dag og den smukke sne, som vi heldigvis får lov at beholde lidt endnu! :-)

TRANSLATION: This is kind of a "part 2"-outfit, because this was what i wore under the jacket in the post "Last day of fall". I love this leather skirt, and cannot believe I had almost forgotten about it!

4 kommentarer:

  1. Hvilket kamera og objektiv bruger du?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Lisa, jeg bruger et Nikon D3100 og dertil en Nikon Nikkor 50mm f/1.4 linse. Og jeg vil klart sige at mine billeder er blevet bedre efter jeg skiftede standard-linsen ud med denne. :-)

      Delete
  2. Fedt outfit :)
    Jeg følger dig nu!

    God dag herfra

    Husk at tjekke min blog og DELTAG i min konkurrence http://ninnasverden.bloggersdelight.dk/2012/11/konkurrence-2/

    Og læs min blog her
    http://ninnasverden.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mange tak. Dejligt du vil kigge med, jeg vil da lige tage et kig forbi :-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -