24 Dec 2012

Every season is skirt-season!

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Blouse, hat & Skirt: H&M, Shoes & Jacket: COS

Juleaften nærmer sig, og ih hvor jeg glæder mig. Billederne her er fra Vejle, som jeg lige nåede forbi inden turen i går gik til Bornholm, hvor jeg skal holde jul med den Bornholmske del af familien. Og i kan tro jeg glæder mig til god mad, hygge og forhåbentlig gode gaver. Må i alle sammen have den bedste aften!

TRANSLATION: Chistmas time is great. This year I'm celebrating on Bornholm with family. Have a nice evening everyone!

3 kommentarer:

  1. Rigtig lækkert outfit! :) Glædelig jul!

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete
  2. Elsker nederdelen og har også selv kigget på den :) Den stil er så feminin og fed!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -