9 Dec 2012

In the snow

Photobucket Photobucket Photobucket
Knit & pants: H&M, Necklace: Moss Copenhagen, Boots: Shoe Shi Bar

I tænker måske det er lidt dumt at gå ud i sneen en dag som i dag og smide jakken for et par billeder, men det er faktisk slet ikke så galt med denne varme varme strik, som jeg har vist jer før. Bukserne var jeg så uheldig at få tjære på første gang jeg havde dem på, fordi jeg stødte ind i en cykel - men jeg har endelig fået det af! Men en ting der er ny er halskæden, som jeg var så heldig at få fingrene i til Moss Copenhagen's butiksåbningen, hvor de gav 30% på alt i butikken, ikke dårligt.

Jeg har ikke fået blogget i weekenden, fordi jeg har haft besøg af familien fra Vejle, som har været super hyggeligt. Det er blevet til en masse hygge og juleshopping. Og hvor har det været dejligt siden jeg afsluttede 1. semester i fredags, og jeg kan nu for første gang siden jeg startede holde ferie - som jo så til gengæld er dejlig lang. Jeg starter ud med en masse arbejde, men har også planer om at skulle ud og opleve en masse ting i København med nogle fra klassen, jeg tror det bliver en rigtig god uge. :-) 

TRANSLATION: You might think that it's crazy to walk around like this outside in this weather, but in this knit I felt pretty warm despite the cold and snowy breeze. 

6 kommentarer:

  1. Sikke et fint og lyst outfit her i vintermånederne! Elsker virkelig din trøje sammen med de hvide bukser, rigtig flot :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mange tak :D Jeg ville ønske jeg havde flere lyse vinterjakker, for det er også en af mine favoriter når det bliver koldt udenfor.

      Delete
  2. Jeg synes, det er skide fedt du "ofre" dig sådan for kulden, vores skyld (; haha. Gode billeder!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ja man skal jo ikke gå glip af et godt billede i det hvide sne-landskab :) - Og tak! :D

      Delete
  3. Første gang jeg kigger din blog - wauw! Elegant design, smuk pige og flotte, lyse billeder :-)
    Håber at du får en god dag!
    Ros herfra!

    Kig gerne min blog: http://altingmedmode.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Caroline, sikke en sød kommentar, er glad for at du synes om det herinde. Jeg tager selvfølgelig et kig forbi :-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -