6 Dec 2012

JUST ORDERED: BLACK WEDGES

Photobucket
Left: Jeffrey Campbell.Right from top: Maison Martin Margiela for H&M, To be Announced

Jeg har bestilt intet mindre end tre par sorte wedges... Men kan man få for mange af dem? jeg tror det ikke. Jeg bestilte dem fra Jeffrey Campbel og To be Announced da Solestuck holdt udsalg. Udsalget varede desværre kun en enkelt dag - måske de af jer, der holder øje med min facebook-side nåede at få glæde af det?
Skoene kan komme når som helst, så jeg håber på at den søde post-mand snart tager dem med til mig.
Martin Maison Margiela skoene blev bestilt i går, og jeg elsker de gennemsigtige hæle, som giver en illusion af at man står på tæer. Hele MMM kollektionen er forresten på udsalg - så skynd jer ind, måske er der stadig en ting eller to tilbage.

Alt i alt har jeg været lidt af en udsalgs-jager, men er der noget bedre end at få luksus-sko til halv pris? Jeg glæder mig i hvert tilfælde til at få dem!

Og så er det forresten i morgen jeg skal til eksamen, og når den er ovre kan jeg få lov at holde tidlig juleferie :D

TRANSLATION: I've been sale-hunting for black wedges, and have now ended up buying no less than three pairs, I just ran with it! But I love all of them, and hoping for them to arrive every minute!

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -