15 Dec 2012

Look of yesterday

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Tee: Vintage, Pants: H&M, Shoes: Jette Riis

Igår var jeg til en rigtig hyggelig julefrokost med mit nye arbejde. Jeg gik all in på glitter, men på en simpel måde med alt det sorte. Jeg havde lagt glimmer neglelak, som ikke kommer særligt tydeligt frem på billedet.. men det giver da en idé om det.
Hen på natten tog jeg videre i byen med nogle fra klassen og dansede hele natten, på trods af at jeg egentlig var ganske ædru..
Alt i alt en rigtig god aften og nat!

Jeg håber i alle har haft nogle gode julefrokoster i år.

TRANSLATION: Yesterday I was attending a cristmas party with my new work, which was very cosy! I was wearing a lot of glitter and pearls, but in my oppinion in a simple way because it's black.

10 kommentarer:

  1. Smuk, smuk, smuk! :)
    Jeg var selv til julefrokost med mit hold i går, og det var en helt fantastisk aften!! Oprydningen i dag var liiiidt hård at komme igennem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvor er du sød, tak!
      Og det lyder sjovt med din julefrokost med holdet. Det er aldrig lige så sjovt at rydde op - specielt ikke hvis det er gået vildt for sig aftenen inden? :-)

      Delete
  2. Replies
    1. Tusind tak, jeg var så heldig at nappe det sidste par i butikken i Vejle :-)

      Delete
  3. Hvor er du smuk, skoene er gudeskønne!

    www.simonie.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Simone! Jeg er også rigtigt glad for dem :)

      Delete
  4. Virkelig et fint outfit!
    Din trøje er herre pæn :)

    // www.thesmilingdane.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mange tak Signe, jeg er også helt vild med perler :D

      Delete
  5. Virkelig en flot top, hold nu op!:) Hvor er den røde læbestift fra? Den har en flot rød farve!!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak, den er allerede en favorit i min garderobe
      Læbestiften er fra Body Shop :-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -