18 Dec 2012

NEW IN: Crazy Jeffrey Campbell
























Så kom dagen hvor jeg modtog mine første Jeffrey Campbell-sko! Jeg har i modsætning til de fleste valgt at starte ud med en lidt vildere model end den kendte (og også smukke) Lita-model.
Det er de højeste sko jeg ejer, men det er super fedt at blive så høj, og føles lidt som om man går på stylter. De er så vilde at de vil forvandle ethvert outfit til det vildeste rå sæt. Jeg vil style dem med sorte skinny jeans og en lækker T-shirt og eventuelt en sort blazer, efter humør. Eller med en piget sort kjole med puf eller peplum.

TRANSLATION: This is my first pair of Jeffrey Capbell ever! And I love them. I went Jeffrey-crazy and bought these studded wedges, and I love them! I'll style them all black with skinny jeans or a simple girly dress or peplum.

4 kommentarer:

  1. Hvor er de vilde, Mie!

    ReplyDelete
  2. Årh, de er seje! Og vilde! Glæder mig super meget til at se dig style dem, det kan kun blive lækkert :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, jeg glæder mig også til at få dem i brug - og vil gøre alt for at fange et billede af det når jeg gør :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -