13 Dec 2012

NEW IN: FEATHERS AND PEARLS

Photobucket Photobucket Photobucket
Jeg har været ude og shoppe julegaver i dag, og der kom også et par med hjem til mig selv - det er alligevel for sent at ønske sig, ikke? T-shirten er så fantastisk fin, og kommer helt sikkert til at redde mange tøjkriser i fremtiden, når fest-outfittet skal sættes sammen. Jeg vil style den med skinny jeans eller en simpel nederdel og et par fede stiletter eller wedges. Den er forresten vintage.
Og nu til tasken som jeg også synes er fantastisk. Den er fra Friis & co., som havde 25% på alt (og 50% på mange ting også). Der var mange gode ting at komme efter (Købmagergade). Denne er perfekt til at give et simpelt outfit lidt ekstra, og jeg er sikker på, at den også vil gøre det godt, som en ny fest-klassiker.

Efter jeg havde sagt farvel til de søde damer, jeg shoppede med, tog jeg street style på turen til metroen - og i kan tro jeg fandt nogle smukke damer! Hold øje med min profil på StyleGallery, hvor de bliver udgivet inden længe.

TRANSLATION: I went shopping for presents today, and found two for myself. Both tee and clutch are going to be my new party favourites, I'm sure! Just perfect in my opinion. After splitting up with the lovely ladies i went shopping with, I did some street style shoots, which went very well in my opinion, keep an eye on my StyleGallery, cause i'll release the pretty pictures soon.

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -