11 Dec 2012

PARTY SEASON: BOUTIQUE LOOK

Photobucket Photobucket
Jeg faldt over Boohoo's hjemmeside, hvor de da har nogle af de fineste ting, her en et lille udsnit. Jeg er syg med perler, glitter og metallic lige pt. og ville ønske at jeg havde en garderobe fyldt med det!
Jeg skal til julefrokost på fredag og tænker i boutique-tema pt. Det er nok for sent at bestille fra Boohoo, ellers ville jeg ikke have noget imod den sorte- eller lilla perlebesatte nederdel. Den anden dag prøvede jeg den smukkeste perlebesatte T-shirt i genbrugen, måske man skulle smutte derind igen og se om de stadig har den?

Hvad er jeres ultimative look til julefrokosten? I er sikkert mange der allerede har holdt?

TRANSLATION: It's time for the Party Season, and I've fallen in love with these boutique items fra Boohoo's website. This friday I'm thinking about wearing some pearls and glitter.
What have you been wearing? Any tips?

2 kommentarer:

  1. Har det på samme måde som dig, er selv blevet helt syg med perler og glitter - som jeg normalt ikke kan fordrage. Jeg har ikke været til nogle julefrokoster endnu, men når jeg skal, vil jeg gå hele vejen med perler og glitter (; Det er nogle vildt lækre nededeler du har fundet (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg har nu haft en kærlighed for det i mange år nu :) Husker tydeligt den kollektion der åbnede mine øjne for det for 4 år siden.. pas på, når først du er inde i det kan det blive en dyr vane :-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -