28 Dec 2012

STRIPED PANTS!

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Vest: H&M Trend, Tee: Vintage, Pants: Envii, Necklace: Homemade (Mr. Music tape!)

Yes yes yes! så er der udsalg! Selvom jeg ikke burde bruge penge på det efter en dyr december måned, så bliver jeg nødt til at se på det som alle de penge jeg tjener ved at købe med procenter. Gjorde mig nogle virkeligt gode kup i går i København. Et af fundene er disse bukser, som allerede er en favorit, de er fra Envii.

Jeg har her haft en af mine julegaver i brug, nemlig en trådløs selvudløser til mit kamera - kan kun anbefale det! Det er jo ikke altid der står fotografer på spring når dagens billeder skal tages. 

TRANSLATION: Sale is on! Finally! I really shouldn't but how can I resist trousers like these?

2 kommentarer:

  1. dine bukser er fantastiske! Godt køb :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak! er også allerede vildt glad for dem!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -