15 Jan 2013

A TOUCH OF PINK

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Skirt: H&M Trend, Belt: Gina Tricot, Shoes: Savannah, Knit: Divided

Jeg har simpelthen haft sådan en hyggelig aften, hvor jeg tog ud og spise til halv pris og til gratis koncert - og det at det var en billig omgang var ikke engang det eneste gode! Godt selskab med min veninde, god mad og en enkelt af de tre koncerter var fantastisk - så det var jo perfekt, det var trods alt en gratis koncert! Koncerten foregik i en kirke, og musikken var ikke det eneste der var en oplevelse, men en helt mørk kirke oplyst af levende lys var så smukt. Jeg vil i fremtiden begynde at holde lidt mere øje med de mange spændende ting der sker her i København, for jeg vil rigtigt gerne opleve byen endnu mere.

TRANSLATION: I had such a nice evening with a good friend of mine, with good food and nice music at a church-concert - which was the first time I was attending at such an event - but I would definately do it again.

4 kommentarer:

  1. Mie, I love how you keep everything in black and add that pop of pink withthe sweater. Such a chic yet comfy winter look. Follwing you now on GFC and blogloving, great sense of style, cant wait to see more :-)

    Ani
    www.fleurani.blogspot.de

    ReplyDelete
  2. Du ser totalt godt ud det skirt, du har så mange foto af piger i pels, går du aldrig selv i pels, det ville ellers være total klasse til dette outfit.
    Henrik

    ReplyDelete
  3. Jep du er super flot i det skirt
    Helle Høyer

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -