22 Jan 2013

BUSY BUSINESS

 photo lil61of1-1_zps823dc941.jpg  photo lil51of1-1_zps438abe43.jpg  photo lil71of1_zpsead7682e.jpg  photo lil21of1-1_zps29ec57cb.jpg
Shirt: Only, Skirt: WHYRED, Shoes: Shoe Shi Bar, Jacket: COS, Tights: H&M

Så gik der endnu en dag, og selvom den stod på skema-fri har jeg ikke ligefrem holdt fri. Jeg startede morgenen ud med at færdiggøre noter til min notegruppe og så videre på arbejde. Vi arbejder på nogle rigtig spændende ting, og jeg glæder mig til at jeg kan offentliggøre det, om forhåbentligt en måneds tid, hvis alt går som planlagt.
Det eneste nye i dette outfit er strømpebukserne fra H&M som er en angora-blanding, så de varmer ekstra meget i vinterkulden.

TRANSLATION: No school for today, but I did not exactely have the day of. Started out doing some notes for my study group and then off to work. We are working on something very exciting, and I can't wait to show you in hopefully one month.
The only new thing in this outfit is the tights, an angora-mix to keep me warm in the snowy weather.

13 kommentarer:

  1. Jeg er vild med dit outfit - du ser godt ud :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mange tak, det er jeg glad for at høre! :D

      Delete
  2. Wow! Du ser hamrende godt ud! Den frakke er SÅ nice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åhr, tusind tak Amy! Jeg er også super glad for frakken :-)

      Delete
  3. What a bautiful ensemble dear.I really love the burgundy coat and the studded colar on the white blouse.

    Ani
    www.fleurani.blogspot.de

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Ani.
      Thanks a lot for your very sweet comment.

      Delete
  4. Dejlige billeder og er helt vild med dine flotte strømpebukser :) Fed farve

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak julie! jeg er også allerede super glad for dem, de varmer nemlig så godt når man er en nederdel-person i dette vejr :-)

      Delete
  5. Jeg er vild med frakken fra Cos. Den er simpelthen så lækker og farven er super flot. Hvilket materiale er den?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -