16 Jan 2013

COPENHAGEN STREETSTYLE

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
PHOTOS BY ME

Et udpluk fra endnu en inspirerende tur i midtbyen for at tage streetstyle. Jeg synes simpelthen der er så mange stilfulde damer at finde her i byen. Som i måske har fanget er her en del pelse, men det er da også bare den fineste måde at holde sig varm på efter min mening. Det endte faktisk med at jeg lod mange smukke piger gå forbi med fine pelsjakker, simpelthen fordi jeg også søger at finde lidt forskellighed når jeg tager billeder på gaden. Men disse fire synes jeg styler pelsen på hver deres personlige måde.

Hvad synes i om dem? Har i en favorit?

- Og forresten vil jeg lige indskyde at jeg har problemer med at svare på kommentarer for tiden, da det simpelthen ikke uploader. Jeg kan heller ikke skrive kommentarer på andre blogs hos blogger/blogspot. Men jeg læser dem, og de varmer som pelsjakker!

TRANSLATION: I've picked out some furry ladies from last time I took streetstyle in the streets of Copenhagen. I love how they all style their furry jacket in their own personal style. Do ypu have a favourite?

- I'm btw. having troubles answering comments on the blog, but I do read your comments and appreciate them very much :-)

7 kommentarer:

  1. Kan rigtig godt lide det nederste look - gode billeder btw :)

    www.itsmypassions.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, den jakke er bare så fin i sit miks af korte og lange hår, og stylet med rå detaljer, guf!

      - og mange tak forresten :-)

      Delete
  2. er helt vild med din blog! og flger dig nu på bloglovin!
    håber at du vil kigge forbi :-)
    knus sille <3

    www.garderobeskab.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Sille

      Tusind tak! Jeg er kun glad for at du vil følge ligt med herinde.
      Jeg har været et smut forbi jeres blog, og jeg må sige at i gør det rigtig godt!

      Delete
  3. Sikke et par labre piger :) Er især helt vild med det med leofrakken og læderbukserne! det er dejligt kontrastfyldt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, den frakke er så fin med læderbukserne. Hun har forresten fået den skræddersyet.

      Delete
  4. OH My god... hvor er den pels fra på det nederste billede!? den er for lækker!! :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -