1 Jan 2013

HAPPY NEW YEAR!

Photobucket Photobucket Photobucket
Lad 2013 blive endnu et godt år med glæde, ambitioner der bliver til virkelighed og fashionabelt ikke mindst! Håber i havde en ligeså god aften som mig i går. Trøjen er ny, og fra H&M's Trend afdeling - sat ned til 250 kroner, sikke et kup! Jeg har ikke som sådant noget nytårsfortsæt. Men er blevet meget inspireret da jeg læste om Nemisis Babe's nytårsfortsæt sidste år om at tage chancer og sige "ja", som jeg vil fortsætte med i 2013, så det forhåbentlig kan byde på en masse gode oplevelser.

TRANSLATION: Let 2013 be a year filled with happiness, abitions to come true and very fashionable.

14 kommentarer:

  1. Gode og stemningsfulde billeder :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete
  2. Godt nytår er vild med det første billede:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak!
      Håber du er kommet godt ind i det nye år :-)

      Delete
  3. Smækre billeder! Det første er simpelthen så godt skudt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tusind tak! jeg vil give credit til min søde fotograf Katrine for at have fanget det :D

      Delete
  4. Hvor er den trøje lækker til dig! :D Godt med nogle billige gode køb ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det er dejligt at komme hjem med god kvalitet og ikke have sprunget sit SU-budget! :-)

      Delete
  5. Så flot trøje! :-) Og glade billeder :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Stefanie, hav en god dag :)

      Delete
  6. Super flotte billeder - elsker sort med sort på!

    - Kit

    ReplyDelete
    Replies
    1. En klassiker - selvom jeg nu ikke vil sige jeg er en såkaldt "blackster" som mange er begyndt at kalde sig her i blogland :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -