26 Jan 2013

KONKURRENCE: Beautiful Creatures bio-billetter

 photo 1DSC_1952-6_zpsd8b125b6.jpg
Er der noget bedre end at sætte sig i biografens mørke og nyde en god film med en god veninde her i den kolde mørke tid? - Jeg tror det ikke!
Jeg har fået mulighed for at sende en af jer i biffen, for at se "Beautiful Creatures", en film der ligger op til vaske ægte hygge-tid! Billetterne gælder i alle Nordisk Films biografer, tjek om der er en tæt på dig her.

Sådan deltager du i konkurrencen:
1: Du skal følge mig via bloglovin, facebook eller google friend connect.
2: Skrive en kommentar med hvem du kunne tænke dig at tage ind og se denne film med
3: Skrive din e-mail

Jeg trækker den heldige vinder mandag d. 4. februar.

39 kommentarer:

  1. Neeej hvor lækkert, jeg kunne rigtig godt tænke mig at tage ind og se denne film med min søde veninde Sofie. :)
    nannafrederik@gmail.com

    - Nanna
    www.nannafrederiksen.dk

    ReplyDelete
  2. Det er en rigtig hyggelig blog du har, fed stil :)
    følger dig nu på bloglovin ;)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    ReplyDelete
  3. Jeg er med og ville helt sikkert tage min veninde med mvh Helena.engelbrecht@yahoo.dk

    ReplyDelete
  4. Den film vil jeg elske at se med en veninde

    jytte777@sol.dk

    ReplyDelete
  5. Lækkert!
    Skulle enten være med min kæreste, eller en veninde :-)
    Sandradahl@live.dk

    ablondemess.blogspot.com
    - kig forbi, har også en giveaway igang!

    ReplyDelete
  6. Du har lige fået en ny læser! :-D
    Jeg ville se den med min veninde eller kæreste.
    mariamoeller@live.dk
    - Maria Møller

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  8. Jeg følger via google(:
    Uuh ved ikke helt hve, jeg ville tage med, men det skal helt sikkert være en af mine veninder(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde nogle fine lys(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2013/01/give-away-nr-25.html

    ReplyDelete
  9. Hej Mie Dina
    Det må blive med min søster. Vi søster-date alt det vi kan komme til - det er virkelig rart.
    kh Mai - maiodgaard@gmail.com

    ReplyDelete
  10. husbonden ;)
    sandravarn@gmail.com

    Kig også gerne forbi min give away hvor du kan vinde en krea pakke:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/01/give-away-7.html

    ReplyDelete
  11. Jeg ville invitere en skøn veninde med i biografen! En af dem jeg ikke få set nok :-) Krydser fingre og følger via bloglovin!
    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk -Nu med give away på bloggen

    ReplyDelete
  12. Jeg ville invitere min søde kæreste med :-)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    ReplyDelete
  13. Jeg vil helt klart tage min veninde med :-)
    juliejensen@mail.dk

    ReplyDelete
  14. Uh, jeg tror jeg ville tage Mads med d: Eller måske min søde veninde Mie, hvis hun kommer til jylland!

    ReplyDelete
  15. Uh, hvor ville jeg gerne vinde.
    Så ville jeg invitere min kæreste med. <3

    millamusen@jubii.dk

    elskershopping.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Jeg vil tage min søde veninde i hånden og nyde en god film:)

    lorentsen22@hotmail.com

    ReplyDelete
  17. Jeg vil tage min dejlige søster med ind at se filmen :)
    succes@mail-mig.dk

    ReplyDelete
  18. Weee fed give-away ;-D Min kæreste og jeg har snart 5 års dag... og har endnu aldrig været i biffen sammen :-/ så det ville være en oplagt start på en romantisk aften ude.

    Jeg følger dig via google og min mail er:
    piahaun@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Jeg ville tage min veninde, Anna, med.
    Min email er: carolineras@gmail.com

    ReplyDelete
  20. jeg ville tage min veninde Caroline med :)
    mvh Christina
    chrithis(a)gmail.com

    ReplyDelete
  21. Min bedste veninde, Anne, er højgravid og derfor bliver alle pengene brugt på babytøj og tilbehør, derfor ville jeg forkæle hende med en tur i biografen med denne film! :D

    sofiescloset@hotmail.com

    ReplyDelete
  22. Jeg vil gerne tage min dejlige mand Rasmus med ind. Han har virkelig fortjent at komme lidt ud - han arbejder alt for meget. Så lidt afslapning kunne være på plads. :-)

    Knus fra Katrin
    katrin@greencat.dk

    ReplyDelete
  23. Følger dig på FB og Bloglovin' og der er smidt likes i din retning <3

    Jeg ville invitere min mand med på romantisk date, først middag dernæst biftur <3

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    ReplyDelete
  24. Følger, følger & håber. :) <3

    ReplyDelete
  25. Jeg følger dig på bloglovin' og jeg kunne godt tænke mig at tage min veninde med i stedet for min kæreste, for det er en tøsefilm :-)

    Stackelies@hotmail.com

    ReplyDelete
  26. Jeg vil tage min studiekammerat, Ida, med ind og se filmen. 030786(a)gmail.com

    ReplyDelete
  27. Jeg følger via Facebook..

    Jeg vil tage min skønne veninde Pernelle med..

    Hilsen
    Lone
    lrt@mail.dk

    ReplyDelete
  28. Jeg følger via blogvin og facebook :-)

    Jeg er jo i dilemma, for jeg har alt for mange søde veninder jeg gerne ville tage med.
    Men min dejlige veninde Lone Tomsen ville jeg bestemt tage med :-)

    Mange hilsner

    Pernelle Vogelius
    psvogelius@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Min veninde Naja :-)

    Kjerstinenaja@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Det ville være min veninde Linda der skulle med

    Belindah@mail.dk

    ReplyDelete
  31. Jeg tror jeg vil have min kære lillesøster med i biffen. De er lige blevet forældre til deres 2 barn, men det har været en hektisk start for min lille niece. Hun trænger til en aften ude ( indtil hun er ved at sprænge, mælk:-)), benene op og ik tænke på bleer, mælk, bleskift ,for lidt søvn i to timer. Det har hun fortjent. Jeg deltager med 3 lodder og delt ligeledes på Facebook .:-)

    ReplyDelete
  32. ups glemte lige e-mail:-) cam_thisted@live.dk

    ReplyDelete
  33. Ej hvor fedt!
    Jeg ville helt klart tage min søde søster med, da hun og jeg er vildt med sådan nogle film.
    rosa.fantooma@gmail.com

    ReplyDelete
  34. Glæder mig så meget til at se den :-) kunne godt tænke mig at se den sammen med min mand:-) everlinganglin@gmail.com

    ReplyDelete
  35. jeg er ny google friend connecter :)
    Deltager meget gerne og vil selvfølge tage min dejlige mand med!
    mamalotten@gmail.com

    ReplyDelete
  36. Jeg vil meget gerne være med :)
    Jeg ville tage min søde kæreste, som virkelig fortjener at komme lidt ud sammen med mig.. Vi har ikke været på en date siden vores dejlige pige kom til verden i sommers :)
    Kinaella@gmail.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -