4 Jan 2013

MORNINGS

Photobucket Photobucket Photobucket
Blouse: H&M Trend, Pants: Weekday, Shoes: COS

Erkender at det med ferie har taget overhånd nu, da jeg stillede mit vækkeur til 7.45 i stedet for 6.45 i fuld tro på at det jo selvfølgelig var kvart i 7. Vågner godt træt og glæder mig over at jeg stod op i god tid, så jeg starter ud med at sætte mig i sofaen og dovne den lidt af. Åh, måske jeg skulle komme igang? Kigger på uret - klokken er 8! og burde gå klokken 8.10 - fuck! I bad? nej det når jeg aldrig.. vasker ansigt og sprøjter hurtigt vand under armene og stoler på deodoranten og tørshampooen redder dagen.. Famler desperat efter noget anstændigt tøj og klasker lidt ansigtsmaling i hovedet - noget må gøres! Reder håret, river opladeren ud og ned i tasken med computeren.. nå ja, sko! og så er jeg ellers ude af døren. Går i bedste kapgang-stil mod toget - og når det! Sådan!
 - møder til tiden og finder ud af at der ikke var sket noget ved at have trukket den 10 minutter længere... øv.


TRANSLATION: Busy morning.. Sleepyhead.. that's what I am!

6 kommentarer:

  1. Lyder som en alt for hektisk morgen :D
    men det er godt nok et fint outfit !

    ReplyDelete
    Replies
    1. heh, det var det bestemt også!
      Og tak :D

      Delete
  2. Jeg hader sådanne morgener!
    Lækkert all-black outfit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja, det er simpelthen så stressende! og mange tak! :D

      Delete
  3. Jeg er vild med trøjen! :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak, den er også vildt skøn at have på, og pelsen er dejlig bløød! :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -